Geoblog.pl    bibimili    Podróże    Tajlandia, Laos    Blogo...

Blogo...

Tajlandia, Koh Phi Phi

Jestesmy w raju. Doslownie - wczoraj wspielismy sie na gore (186mnpm) i widzielismy przepiekna panorame wyspy.
Spimy w najfajniejszym chyba hotelu na wyspie - urocze domki na palach, wszystko otoczone przepiekna zielenia i pachnacymi kwiatami, basen, a zaraz obok plaza. No po prostu bajka!
Dzisiaj rano poplynelismy na legendarna Maya Bay (ta z filmu), pozniej snoorkowanie (plywanie z maska na twarzy i rurka do oddychania - dla nie wtajemniczonych ;)) w krystalicznie czystej, turkusowej wodzie i widzielismy mnostwo przecudnych, mega kolorowych rybek, rafe, kraby i wszystko co widzi sie tylko w akwariach ogrodu zoologicznego.
Dzisiaj byl taki upal ze z przyjemnoscia chlodzilismy sie w wodzie, a potem juz sie poddalismy i ucieklismy do klimatyzowanego pokoju ;)
M: ja chcialem tylko powiedziec ze rybki za mna dzis szalaly, plywaly po mnie, skubaly mi palce a ja tak sie cieszylem pod woda ze Bibi w lodce slyszala :)

Kochani, jest przecudownie !!! Tyle !!!

ST.St.
ST.St. - 2009-12-06 20:34
A unas szaro buro i ponuro,dzisiaj nawet usiłował padać desz ze śniegiem.Opalajcie się i korzystajcie z pięknego słońca i uroków pięknej przyrody.Kochani ale dalej nie napisaliście kiedy wracacie.U A. bilet jest ale daty powrotu nie widać.Tata też ma godzinę ale nie ma daty.I to tyle.Wczoraj byliśmy na imieninach u państwa Rz.i dowiedzieliśmy się że u Piotrka T. urodziła się córeczka to do wiadomości dla R.Całuję i pozdrawiamy oraz bardzo tęsknię do Was docałej czwórrki.