Geoblog.pl    bibimili    Podróże    Indie - kraj piękna czy porażka?    Pomimo zamachow bombowych z nami wszystko ok.

Pomimo zamachow bombowych z nami wszystko ok.

Indie
Indie, Pushkar

Zastanawiamy sie czy leciec do Varanassi, czy nie uderzyc od razu z Delhi na Goa. Wtedy ominelibysmy prawdopodobnie Bombaj gdzie musielibysmy miec przesiadke. Jak emocje opadna damy znac.
Poza tym mielismy super hotel, Maciek ma dalej robote :) i jezdzilismy na wielbladach. Mega chill-outowa wycieczka. Do tego mega przepyszna kolacja, najlepsza jaka jedlismy do tej pory.
Aczkolwiek no more lassi - to jogurt. Reszte sami sobie dopowiedzcie ;)
I dalej ruszamy w droge...

Dziekujemy wszystkim bardzo serdecznie za troske o nas. Jak wiecie, ja nie moge nigdzie wyjechac zeby nie bylo powodzi, tsunami albo lawiny. Tym razem zabalam Macka, wiec polecielismy grubo: zamach, to jest cos! ;)

gosiak
gosiak - 2008-11-27 08:59
no ladnie, ladnie...
wpuscic takich do Indii i od razu zadyma, zamieszki i ataki terrorystyczne!!!!

ps. a tak na powaznie to UWAZAJCIE na siebie.

Jola
Jola - 2008-11-27 09:38
No to kamien z serca, bo sie tu wszysce o ciebie martwili (a tu tez zadyma, totalna, strukturalna).

Dag
Dag - 2008-11-27 09:38
Zastanawiałam sie czy Wam pisac o zamachach, ale dobrze, że wiecie przynajmniej bedziecie ostrożni!!! Dobrze że z Wami wszysko ok. pozdrówki

Rdx
Rdx - 2008-11-28 13:34
Nie pojechac do Varanssi bedac w Indiach to tak jak by nie byc w Indiach...Koniecznie....!
Pozdrawiam,

asia
asia - 2008-11-29 23:40
Uff.Wróciłam właśnie z Morąga - nie miałam dostępu do komp. Super , ze wszystko w porzadku , ale co przeżyłam to moje . Kocham Was